آگهی شماره 1714 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

۳۵ بازديد
خرید امتیاز وام بانک رسالت در شهرستان آبیک استان قزوین
مقدار : 55 میلیون تومان
شهر : آبیک
کارمزد : 2 درصد
اقساط : 50 ماه
نحوه معامله : توافقی
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

نکته ای که بیشتر مشتریان بانک رسالت در مورد آن سوال می کنند این است که آیا می توان امتیاز وام رسالت شخص دیگری را خریداری کرد و یا چگونه امتیاز وام خود را بفروشیم؟ بله این کار امکان پذیر است، اما معمولا بانک رسالت و یا هیچ مبادی ثبت شده دیگری نمی تواند برای خرید و فروش امتیاز وام رسالت اقدام نماید.
به منظور مشاهده امتیاز وام بانک رسالت که متقاضی از طریق سپرده گذاری پول در بانک کسب کرده و یا شخص دیگری امتیاز وام خود را به حساب متقاضی منتقل کرده و یا اینکه امتیاز فرد دیگری را خریده است. در هر صورت بایستی مراحل زیر را طی نمایند.
&;
پس از ثبت عملیات درخواست انتقال امتیاز وام رسالت اگر متقاضی در پیشخوان بانک رسالت در منوی سمت راست بر روی گزینه درخواست های من کلیک نمایند. در اینجا مشاهده می کنند که درخواست &;انتقال امتیاز وام بانک رسالت در لیست درخواست های متقاضی قرار گرفته و زمان ثبت درخواست نیز ذکر شده است. اما حالت درخواست به شکل در حال بررسی است.
این پیامک ها در حکم اطلاع رسانی بوده و متقاضیان دارای امتیاز وام بانک رسالت در صورت دریافت پیامک اطلاع رسانی می توانند جزئیات و مندرجات ثبت شده در پیامک را بررسی کرده و سپس از طریق اطلاعات موجود اقدامات لازم را انجام دهند.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.